Zašto BizImpact?

Društvena odgovornost se menja i zahteva još veću odgovornost.

BizImpact je inicijativa agencije Propulsion za živim dijalogom o razvoju novih oblika društveno odgovornog poslovanja. Ulaganje u razvoj biznisa danas je nezamislivo je bez ulaganja u razvoj zajednice. U poslednjoj deceniji, mnoge kompanije u regionu su osim ekonomskog rasta uspostavile praksu ulaganja u razvoj društva. Od isključivog fokusiranja na profit, preko pasivnih donacija po zahtevu, do davanja vezanih za poslovne interese, došlo je do integrisanja prakse socijalnih investicija u poslovne strategije. Iako savremeno poslovanje zahteva prefiks “odgovorno”, budućnost društvene odgovornosti nastavlja da se razvija i za to je potreban dijalog.

Investirani ljudi su novi resurs ulaganja u društvo.

Doprinos društvu prestaje da bude dovoljan uslov, dok je sve neophodnije delovanje. Na mesto davanja, merenih obimom investicija u društvo, dolazi uticaj na pozitivne društvene promene koji je indikator kvaliteta delovanja kompanija na vrednosti u zajednici, aktivnog uključivanja zaposlenih u te procese, obuhvatnijeg zalaganja za bolju budućnost. Paneli i konferencije o društvenoj odgovornosti omogućavaju kompanijama transparentnost i pokreću diskusije o održivosti sa stručnom javnošću, a usled potrebe za dvosmernijom komunikacijom i dopiranja do šire profesionalne javnosti, potreban nam je novi format. Platforma na kojoj možemo da produbljujemo mišljenja o novim mogućnostima uticaja na društvo.

Ljudi koji čine kompaniju čine i promene.

Zato smo okupili ljude iz kompanija koji sa nama dele uverenje da prosocijalno ponašanje i altruizam predstavljaju koren svih nas kao društvenih bića. Aktivno učestvovanje u razmišljanju o dobrobiti drugih i podsticanje socijalne odgovornosti su vrednosti koje nas spajaju. Verujemo da se velike stvari uglavnom rade tiho i bez promocije, pa smo želeli smo čujemo male tajne o predanosti i istrajnosti naših sagovornika. Time želimo da pomognemo i gledaocima kada je njihov profesionalni i lični razvoj u pitanju, jer takođe verujemo da se on ne krije u motivacionim parolama, već u iskustvima ljudi koji su se izvanredno snalazili i gradili svoju karijeru u post-tranzicionim uslovima.

Brojevi meseca
0
Ovo je procena ukupnih godišnjih ulaganja u zajednicu u Srbiji.
0
Kompanije izdvajaju 39.5% ukupne sume koja se uloži u zajednicu.
0
%
Čak 90% mladih ljudi u Srbiji smatra da svaki brend mora pozitivno da deluje na zajednicu.
BIZimpact Highlights
Intervjui

Pogledajte video intervjue sa ljudima koji su u kompanijama u kojima rade prepoznati kao oni koji predvode aktivnosti odgovornog i održivog poslovanja.

Statistika

Komplikovana statistika u atraktivnim infograficima.

BIZLife

Budite prvi koji čitaju BIZimpact kolumne u redovnim mesečnim izdanjima BIZLife Magazina.

Prilagođeno

Svi sadržaji su mobile friendly, video intervjui imaju svoje kraće i duže verzije, a deo tekstova postoji i u štampanom izdanju magazina BIZLife.

Tim
Vildana Drljević

DIREKTORKA SERIJALA

Željko Veljković

SCENARISTA

Goran Zarić

PRODUCENT

Vanja Spaho

PRODUCENTKINJA

Danica Stupar

KOPRODUCENTKINJA

Minja Milenković

KOPRODUCENTKINJA

Dušan Jovčić

ASISTENT PRODUKCIJE

Suzana Bošković

ASISTENTKINJA PRODUKCIJE

Dušan Matić

FINANSIJSKI ORGANIZATOR

Ivo Matejin

DIZAJNER GRAFIKE

Miloš Mandić

ANIMATOR

Dragan Đorđević Belja

DIREKTOR FOTOGRAFIJE

Emir Džanan

SNIMATELJ

Jasmin Omerika

SNIMATELJ

Vladimir Cvijetić

SNIMATELJ

Predrag Đuričić

SNIMATELJ ZVUKA

Nenad Pirnat

MONTAŽER

Darko Soković

REDITELJ

Imate sjajnu BizImpact priču?

Kontaktirajte nas